Sunday, November 16, 2008

first try

biasalah....gue nagh test bakat semulajadi gue...ini hasil pertama gue..apalagi..kepada juruphoto handalan..komenlah..hasil jariaqim ini...untuk tingkatkan hasil air jari gue..ok..yok....
gue mengharapkan komen ajaib anda smua...syifuu..












.....dan...ini adalah anak sdara gue...tempatnya di tanjung malim, perak..scara jujur gua katakan..yg gue blum teruje tgk pic nie...banyak lagi gue kene study....btul ngak..














































....dan ini....




































4 comments:

Shabbymom said...

hiii....welcome to blogging world....pssst....kasut sapa tu?...cantik lah!!!!

aqiMustafa said...

beli kat central market...made in vietnam..

Aziz Nasution said...

wahh comel anak sedara...ermm bley la jd pakcik mcm nie...hahahaha

aqiMustafa said...

siot je si ajiz nie..org suruh komen lain dia nak mengorat plk...